آبگرم

آبگرم

شهر چشمه های درمانگر

 
 
 
 
به گفته جناب آقای سیدعبدالله موسوی بودجه شهرستان آوج درسال92 بالغ بر 90 میلیارد ریال می باشد.
مردم آبگرم: جناب آقای موسوی فرماندار محترم شهرستان آوج با عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما
ما مردم آبگرم برای شما آرزوی موفقیت داریم و منتظر عمل به وعده ها و حرف های جناب عالی میباشیم. انشاء الله که بتوانید به وعده های خود عمل کنید

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سید عبداله موسوی فرماندار شهرستان آوج در جلسه‌ای که به منظور بحث و بررسی وضعیت عمرانی و حل و فصل برخی از مشکلات شهری آبگرم تشكیل شده بود طی سخنانی افزود: با توجه به اینکه آبگرم حدود دوازده سال است که به شهر ارتقاء یافته ولی متاسفانه عملا اقدامی در جهت توسعه زیرساخت‌های این منطقه صورت نگرفته و اگرهم قدمی برداشته شده است ناکافی و در شان مردم بزرگوار و ولایت مدار این شهر نبوده است.

وی ادامه داد: نگاه شهرستان به آبگرم ویژه است و همه‌ سعی و همت مجموعه شهرستان در راستای پیشرفت سریع آبگرم و تبدیل آن به یکی از قطب‌های گردشگری استان است.

وی افزود: یکی از مشکلات اساسی دیگر پل ورودی این شهر است به طوری كه باریک بودن عرض پل و همچنین نداشتن حفاظ و تجهیزات ایمنی در روی پل باعث اتفاقات ناگواری برای مردم شده است.

از دیگر مسائل و مشکلات مطرح شده توسط فرماندار، مشکل فاضلاب آبگرم است که موسوی در این رابطه گفت: چندسال است که این پروژه نیمه تمام مانده و مشکلات عدیده‌ای رابرای مردم ایجاد کرده است.

وی در خاتمه افزود: همچنین بحث آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر كاملا اجرا نشده است که از معاونت امور عمرانی استانداری تقاضا داریم که به این موضوع نیز عنایت ویژه‌ای داشته باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ارسلان دمیرچی ׀ تاریخ: سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:بودجه شهرستان آوج,مشکلات شهر آبگرم,فرماندار شهرستان آوج,شهر آبگرم,آبگرم قزوین,آبگرم ارشیا,شهرستان آبگرم,آبگرم ایسی سو,شهرستان آوج, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀