آبگرم

آبگرم

شهر چشمه های درمانگر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی قزوین، محسن اسماعیلی اظهار داشت: طرح جامع تفصیلی این شهرها از سوی مهندسان مشاور طرح مربوطه تهیه و در جلسه کارگروه امور زیربنایی مسکن بررسی شد.

اسماعیلی افزود: این طرح پس از تصویب از سوی شورای برنامه‌ ریزی و توسعه استان تأیید شد و طی جلسه‌ای در کمیته فنی شورایعالی شهرسازی و معماری ایران مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

وی ادامه داد: مصوبه یاد شده به همراه لزوم انجام برخی اصلاحات به استان اعلام و پس از رفع نواقص انجام اصلاحات مندرج در اعلام مصوبه، مدارک طرح جامع تفصیلی شهرها در نهایت از سوی شورای عالی شهرسازی و معماری ایران به استان ابلاغ شد.

سرپرست اداره معماری و طراحی شهری نیز بیان کرد: طرح جامع تفصیلی شهر شریفیه بر اساس جمعیت پیش‌بینی شده برای شهر تا پایان دوره طرح در سال 1400، معادل 40 هزار و 439 نفر در محدوده‌ای به وسعت 243.8 هکتار شامل کاربری‌های مورد نیاز ساکنان شهر با تراکم ناخالص پیشنهادی 166 نفر در هکتار تهیه شده است.

حمیدرضا نجفی افزود: طرح جامع تفصیلی شهر بیدستان بر اساس جمعیت پیش‌بینی شده برای شهر تا پایان دوره طرح، معادل 30 هزار نفر در محدوده‌ای به وسعت 166 هکتار شامل کاربری‌های مورد نیاز ساکنان شهر با تراکم ناخالص پیشنهادی 180 نفر در هکتار تهیه شده و همچنین مساحت حریم شهر نیز 721 هکتار مورد تصویب قرار گرفته است.

نجفی طرح جامع تفصیلی شهرآبگرم را بر اساس جمعیت پیش‌بینی شده برای شهر تا پایان دوره طرح، معادل هشت هزار و 160 نفر در محدوده‌ای به وسعت 120 هکتار شامل کاربری‌های مورد نیاز ساکنان شهر و با تراکم ناخالص پیشنهادی 68 نفر در هکتار عنوان کرد.

وی تصریح کرد: طرح جامع تفصیلی شهر شال معادل 21 هزار و 600 نفر در محدوده‌ای به وسعت 350 هکتار شامل کاربری‌های مورد نیاز ساکنان شهر با تراکم ناخالص پیشنهادی 61.7 نفر در هکتار تهیه شده است.

 

زمان دریافت خبر : دوشنبه ۳۱م تیر ۱۳۹۲


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ارسلان دمیرچی ׀ تاریخ: سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:آبگرم,شهر آبگرم,بخش آبگرم,اخبار,اخبار آبگرم,خبر آبگرم,خبرهای آبگرم,آبگرم نیوز,آب گرم,آوج,شهر آوج,شهرستان آبگرم,خبر مهم,خبر مهم آبگرم,خبر های مهم آبگرم,آبگرم ارشیا,شهرستان شدن آبگرم, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀