آبگرم

آبگرم

شهر چشمه های درمانگر

اخبار تی نیوز به نقل از روزنامه ی جوان:

جایی که بیش از یک دهه است نام شهر گرفته و حتی زمزمه هایی هم از شهرستان شدنش به گوش می رسد اما هنوز از زیرساخت های زندگی شهرنشینی بی بهره است. با آنکه در فصول مختلف سال میزبان مهمانانی از گوشه و کنار کشور می شود و آوازه چشمه علی و چهل چشمه آن در شهرهای اطراف پیچیده اما از نگاهی که در خور یک شهر توریستی است محروم مانده و سالهاست اهالی آن از از ساده ترین امکانات شهری هم بی بهره اند.

این شهر استان قزوین به علت نزدیکی به گردنه آوج مانند گلوگاه برای تردد بسیاری از مسیرهاست و علاوه بر گردشگرانی که برای دیدن مناطق تاریخی و چشمه های آبگرم و غار مغار و برجهای دوقلوی خرقان این شهر را به عنوان مقصد برمی گزینند، مسافران بسیاری هم هستند که برای گذر از گردنه اوج از حوالی این شهر عبور می کنند. با وجود گذر این همه مسافر از منطقه و حتی انتخاب این شهر به عنوان قطب گردشگری در سفرهای استانی هیئت دولت، هنوز خبری از تحول و ارتقا سطح امکانات شهری در آبگرم به چشم نمی خورد و هر چه هست محرومیت است و کمبود!

بی توجهی به این منطقه از همان لحظه ورود به شهر به چشم می خورد. دیدن وضعیت ...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ارسلان دمیرچی ׀ تاریخ: دو شنبه 24 تير 1392برچسب:آبگرم,شهر آبگرم,بخش آبگرم,حق مردم آبگرم,اخبار,اخبار آبگرم,خبر آبگرم,خبرهای آبگرم,آبگرم نیوز,آب گرم,آوج,شهر آوج,شهرستان آبگرم,خبر مهم,خبر مهم آبگرم,خبر های مهم آبگرم,آبگرم ارشیا,شهرستان شدن آبگرم, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀