آبگرم

آبگرم

شهر چشمه های درمانگر

تبلیغ ازدواج آسان در شهر آبگرم:

اخیرا در آبگرم رسم شده است که جشن های ازدواج و سایر مسائل ازدواج کردن به صورت آسان و ارزان برگزار می گردند تا زمینه ازدواج برای جوان های دم بخت فراهم گردد

در دین اسلام برای ازدواج جوانان هیچگونه مشکلی وجود ندارد واین مسائلی که بعضی ها در مورد مهریه وجهازیه ودر مورد سن ازدواج ودر مورد تشریفات عروسی وچیز های دیگری را شرط میدانند وایجاد مشکل برای جوانان میکنند

 واین دو رهرو جوان را که میخواهند بر اساس خواست ورضای خداوند ودر نهایت سادگی دست در دست هم نهند وراه زندگی را به سوی هدف والای انسانی سیر کنند وآنهایی که به هر طریقی مانع این دو از هم میشوند آیا نمی دانند که ممکن است بعضی از جوانان عزیز اینهارا از دید اسلام نگاه کنند واز دین گریزان شوند وخیال کنند که دین اسلام نتوانسته است دردآنهارا دواکند! وخواسته های آنها وچاره کار آنها در دین وجود ندارد! ودین تنها یکسری مشکلات را پیش پای آنها قرار داده است ونعوذ بالله به طرف ابلیس بروند! والبته که اسلام به ذات خود ندارد عیبی  هرعیب که هست ازمسلمانی ماست.  یااینکه با وجود این شرایط نتوانند به موقع ازدواج کنند وعقده ای بشوند وبرای کسب آرامش خدای نکرده به دام اعتیاد پناهنده شوند!

 که اعتیاد خود زائیده عقده های روانی وسر منشاء تمام بزه کاریها در جامعه است، عقده هایی که در اثر ناکامی در خواسته های طبیعی وفطری وعاطفی در وجود جوانان بروز پیدا میکند.

البته که دین اسلام هیچگونه شرایط دشواری را در سر راه ازدواج جوانان قرار نداده است واسلام میخواهد جوانان ما با الگو قرار دادن ازدواج حضرت علی(ع) وحضرت زهرا(س) در تمام جهات بسیار آسوده ازدواج کنند وبه این خواسته طبیعی وفطری واسلامی خود برسند. (وما تسقط من ورقه الا یعلمها ولا حبه فی ظلمات الارض ولارطب ولا یابس الا فی کتاب مبین) سوره انعام آیه59  وهیچ برگی از درختی نمی افتد مگر اینکه خدا آنرا میداند وهیچ دانه ای در دل زمین نیست مگر اینکه خدا از آن آگاه است وهیچ چیزی نیست که در قرآن نباشد یا در دین اسلام راجع به آن بحث نشده باشد ودین است که تمام زوایای زندگی انسان را تحت پوشش خود قرار داده وهیچ چیزی از قلم نیفتاده است وهرکس میتواند با مطالعه تفاسیر قرآن کریم به این حقیقت پی ببرد.

در عصر حاضر که انشاءلله در آستانه ظهور امام زمان(عج) قرار گرفته ایم وجوانان جامعه ما سربازان آنحضرت هستند مبادا با مشکلاتی که به حساب چشم وهمچشمی وعادت و پیروی از افکار غلط جاهلیت که بعضی از افراد برای جوانان لحاظ میکنند خدای نخواسته این سربازان امام زمان(عج) را از دین فراری بدهند!

که اگر اینگونه عمل کنند هرگز نمی توانند جوابگوی آنحضرت باشند واین کاری است جبران نشدنی.

بیایید با بکار گیری رهنمود های نوید بخش نایب بر حق امام زمان(عج) در عصر حاضر ومقام عظمای ولایت که در آستانه ظهور، ولایت مطلق در دست اوست، اینهمه مسائل جانبی و بی فایده را برای ازدواج جوانان شرط قرار ندهیم وسدراه نکنیم وچوب لای چرخ نگذاریم وهمان طوری که دین مبین اسلام خواسته است بگذاریم تا جوانان با دلی پر مهر ودر نهایت سادگی ازدواج کنند و به خواسته قلبی خودشان برسند  وبه این جاذبه طبیعی پر تلاطم در وقت نیازمندی جهت بدهند وبدانند که تنها در سایه دین مبین اسلام است که انسانها میتوانند با آرامش خیال وآسایش کامل زندگی کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ارسلان دمیرچی ׀ تاریخ: یک شنبه 3 شهريور 1392برچسب:ازدواج آسان, ازدواج آسان در آبگرم, آبگرم, شهر آبگرم, شهرستان آبگرم, آبگرم ایسّی سو, , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀