آبگرم

آبگرم

شهر چشمه های درمانگر

شهید مهدی عزیزی-آبگرم
 
عکس مزار شهید مهدی عزیزی مدافع حرم حضرت زینب(س)
 
شهید مهدی عزیزی از منطقه آبگرم و تربت سوریه
 
روحش شاد و خوشا به سعادتش که در راه دفاع از اهل بیت (ع) جانش را نثار اسلام کرد .
 
شهیدی که از همین خطّه ی آبگرم بود و در سوریه به خاطر دفاع از حرم مطهّر حضرت زینب(س) به درجه ی رفیع شهادت نائل گردید ، شهیدی که جانش را برای اسلام داد تا ظلم و حق کشی در جهان نباشد .
 
حال ما چه مسئولیتی در مقابل خون این شهیدان داریم ؟ چگونه باید از خون این شهیدان پاسداری کنیم ؟ آیا با تبعیض؟ ، آیا با حق کشی ؟ آیا با زور گویی؟ یا با دفاع از حق مظلوم ؟
 
 
ببینید که استاندار و دیگر مسئولان حق مردم را چگونه پایمال کردند تا شهرستانی که حق مردم آبگرم و منطقه آبگرم بود را به خاطر مقام و پارتی بازی و حفظ سِمَت به شهر کوچکی مثل آوج ترجیح دادند .
 
آهای آقای عَجَم استاندار! آهای مسئولینی که در قبال این مسئله ، مسئول بودید و حق کُشی کردید و یا حق کُشی را دیدید و حرفی از حق به میان نیاوردید . چگونه جواب خون پاک این شهیدان را خواهید داد؟
 
شهید عزیزی ! خوشا به حالت که مدیون از این دنیا نرفتی و خون پاکت باعث آبیاری دوباره دشت وسیع ولایت شد . و دیدی که بعضی از آقایان دیروز در مراسم بزرگداشت شما ، خودنمایی می کردند .
 
به امید روزی که حق هیچ مظلومی به دست هیچ جبّاری پایمال نشود .
 
 سر افراز باشی شهر من آبگرم** سر افراز باشی وطن من ایران
 
منبع: آبگرم نیوز جدید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ارسلان دمیرچی ׀ تاریخ: شنبه 2 شهريور 1392برچسب:شهید مهدی عزیزی, دفاع از حق, مقاومت در برابر ظالم, ظلم مسئولین, آبگرم, شهرستان آبگرم, شهر آبگرم, بخش آبگرم, آبگرم خرقان, آبگرم قاراقان, آبگرم ارشیا, آبگرم ایسی سو, شهرستان آوج, آوج, , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀