آبگرم

آبگرم

شهر چشمه های درمانگر

‘نادر محمدی’ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آبگرم که یکی از جاذبه های گردشگری استان قزوین محسوب می شود، هم اکنون میزبان گردشگرانی است که از سراسر کشور به این استان مراجعه می کنند.

وی اظهار داشت: این چشمه معدنی از نوع آهکی بوده و بر اساس آزمایش های انجام شده توسط دانشگاه تهران برای درمان روماتیسم و بیماری های مفصلی، سوء هاضمه، سنگ کلیه، اعصاب و اگزما موثر است.

محمدی تصریح کرد: این مجموعه دارای استخر عمومی و همچنین چهار سایت خصوصی برای زنان و مردان بوده که در کناراین مجموعه یک سفره خانه سنتی نیز بنا شده است.

وی اضافه کرد: مسافرانی که برای استفاده از این چشمه آب معدنی به شهر آبگرم استان قزوین سفر می کنند، می توانند از برج های دوگانه خرقان، غارهای عباس آباد، کاروانسرای شاه عباسی آوج، غار قلعه کرد، امامزاده منصور، امامزاده طاهر، و امامزاده علاء الدین در فاصله 30 کیلومتری شهر آبگرم را نیز بازدید کنند.

آب گرم معدنی ارشیا در 80 کیلومتری جاده قزوین به همدان درخیابان شفاء شهر آبگرم واقع شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ارسلان دمیرچی ׀ تاریخ: سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:آب گرم معدنی ارشیا,آبگرم ارشیا,آبگرم قزوین,آبگرم خرقان,آبگرم همدان,بخش آبگرم,شهرستان آبگرم,آبگرم ایسّی سو,شهرستان آوج, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀